اماکن به گالری هنری ساوجبلاغ مجوز نمی‌دهد!

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرزگفت: امکان استفاده از گالری دو هزار و 500 متری ساوجبلاغ به دلیل عدم صدور مجوز از سوی اماکن وجود ندارد. ناصر مقدم اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های توسعه فرهنگی هر استان تعداد گالری‌های هنری آنهاست. وی ادامه داد: در این‌گالری‌ها شاهد رویدادهایی چون برگزاری نمایشگاه‌های مختلف

کد خبر : 13289
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 9:44
اماکن به گالری هنری ساوجبلاغ مجوز نمی‌دهد!

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرزگفت: امکان استفاده از گالری دو هزار و 500 متری ساوجبلاغ به دلیل عدم صدور مجوز از سوی اماکن وجود ندارد.

ناصر مقدم اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های توسعه فرهنگی هر استان تعداد گالری‌های هنری آنهاست.

وی ادامه داد: در این‌گالری‌ها شاهد رویدادهایی چون برگزاری نمایشگاه‌های مختلف هنری هستیم که از طریق آنها هم مردم هنرمندان استان را بهتر می‌شناسند و هم با فضاهای هنری و فرهنگی انس و الفت بیشتری می‌گیرند.

وی افزود: متاسفانه بیشتر گالری‌ها در مراکز استان‌ها فعالیت دارند و همین باعث شده هنردوستان سایر شهرستان‌ها برای بازدید از رویدادهای هنری که در این فضاها برگزار می‌شود؛ هزینه و زمان زیادی صرف کنند تا مثلاً به کرج بیایند.

این مسئول توضیح داد: برای رفع این معضل ارشاد از چند سال پیش برای ایجاد گالری در سایر شهرستان‌های استان و تمرکز زدایی از کرج اقدام کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ابراز کرد: تا کنون چند گالری در مناطق مختلف استان ساخته و راه اندازی شده که یکی از آنها در ساوجبلاغ است.

مقدم گفت: گالری ساوجبلاغ در فضایی دو هزار و 500 متری یکی از بزرگترین گالری‌های کشور است که میتواند رشته‌های مختلف را پوشش دهد.

وی اظهار کرد: متأسفانه هر چند این گالری به اتمام رسیده ولی به دلیل اینکه از اماکن مجوز ندارد امکان استفاده از آن وجود ندارد که این اجحافی درحق هنردوستان است.

وی گفت: امید است با رایزنی و اخذ مجوز به زودی شاهد برگزاری اولین نمایشگاه در این مجموعه باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.