دما در کرج به 43 درجه می‌رسد!

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: طی امروز و فردا (26 و 27 تیرماه) بیشینه دمای محسوس در مرکز استان به 43 درجه سانتیگراد خواهد رسید. منصور رحمانیان گفت: بررسی آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی است که پیامد آن آسمانی صاف تا کمی ابری، وزش باد

کد خبر : 13086
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تیر 1397 - 10:48
دما در کرج به 43 درجه می‌رسد!

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: طی امروز و فردا (26 و 27 تیرماه) بیشینه دمای محسوس در مرکز استان به 43 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

منصور رحمانیان گفت: بررسی آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی است که پیامد آن آسمانی صاف تا کمی ابری، وزش باد و در بعضی ساعات افزایش ابر است.

رحمانیان با اشاره به موج گرمای اخیر خاطرنشان کرد: روز گذشته بیشینه دمای محسوس در کرج 39 درجه سانتیگراد بود اما این دما برای امروز سه‌شنبه(26 تیرماه) و فردا چهارشنبه(27 تیرماه) به 43 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی در خصوص دمای محسوس توضیح داد: دمای محسوس نقطه‌ای است که به دلیل افزایش دمای هوا و افزایش رطوبت هوا در غیاب با ، باعث افزایش احساس گرما و و خروج از محدوده دمای آسایش انسانی می شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.