برپايي کنگره 630 شهید در ساوجبلاغ

پایگاه خبری البرزما- فرماندار و رییس ستاد کنگره شهدای ساوجبلاغ از برگزاری یادواره شهدای ساوجبلاغ در روز ۲۲ شهریورماه در این شهرستان خبر داد و گفت :این کنگره یکی از بزرگترین رویداد های فرهنگی استان و شهرستان به شمار می آید. پالیزگیربا اشاره به نقش شهدا در پیشرفت اسلام گفت: در طول تاریخ هر جا

کد خبر : 13080
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تیر 1397 - 10:08
برپايي کنگره 630 شهید در ساوجبلاغ

پایگاه خبری البرزما- فرماندار و رییس ستاد کنگره شهدای ساوجبلاغ از برگزاری یادواره شهدای ساوجبلاغ در روز ۲۲ شهریورماه در این شهرستان خبر داد و گفت :این کنگره یکی از بزرگترین رویداد های فرهنگی استان و شهرستان به شمار می آید. پالیزگیربا اشاره به نقش شهدا در پیشرفت اسلام گفت: در طول تاریخ هر جا که احساس شد برای اسلام مشکلی پیش می‌آید، شهدا با ایثار خون خود، درخت اسلام را احیاء کردند.

پالیز گیرافزود: کشور ایران با وجود حضور در کانون ناآرامی‌های خاورمیانه، از امنیت پایداری برخوردار است و این امنیت به خاطر نقش شهداست.

وی گفت: امروز اگر شهید حججی‌ها تقدیم نظام می‌شود به‌دلیل تداوم و استمرار راه شهدای اسلام ، کربلا و دفاع مقدس است.

پالیز گیر با بیان اینکه امروزه دشمنان ایران رنگ عوض کرده‌اند، افزود: هدف دشمنان همان اهداف قبلی است فقط شیوه‌ها فرق کرده است.

وی راه مقابله با حربه‌های دشمنان را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان عنوان کرد و افزود: انتقال پیام شهدا به نسل‌های آینده قطعاً می‌تواند مکتب ما را به سر منشاء اثر برساند.

وی خطاب به تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد: باید دستگاه‌های اجرایی ساوجبلاغ با کمک مردم زمینه‌ای را فراهم کنند که با برگزاری چنین کنگره‌هایی یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را زنده نگه داریم.

مسئول کمیته کنگره شهدای البرز هم با بیان اینکه امنیت آرامش کشور به خاطر خون شهداست، گفت: امروز اگر ایران را با سایر کشورهای منطقه مقایسه کنیم، تفاوت‌ها را از لحاظ امنیت به خوبی احساس می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.