پرداخت 500 میلیارد تومان بدهی به بانک شهر با حرکت لاک پشتی ممکن نیست

پایگاه خبری البرزما- نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: پرداخت 500 میلیارد تومان بدهی به بانک شهر با حرکت لاک پشتی ممکن نیست و باید پذیرفت که در بحث درآمدی با چالش های عدیده ای مواجه هستیم.  منصور وحیدی طی نطق پیش از دستور در ابتدای هفتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی

کد خبر : 12809
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1397 - 11:58
پرداخت 500 میلیارد تومان بدهی به بانک شهر با حرکت لاک پشتی ممکن نیست

پایگاه خبری البرزما- نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: پرداخت 500 میلیارد تومان بدهی به بانک شهر با حرکت لاک پشتی ممکن نیست و باید پذیرفت که در بحث درآمدی با چالش های عدیده ای مواجه هستیم.  منصور وحیدی طی نطق پیش از دستور در ابتدای هفتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که  به ریاست محمد نبیونی برگزار شد، اذعان داشت: طبق گزارش های موجود در سه ماهه نخست سال 97 تنها 24 درصد از بودجه نقدی جذب شده که این رقم در مدت مشابه سال قبل در حدود 39 درصد بوده است و این مهم نشانگر افول روند درآمدی است.
وی افزود: ما بدهی های کلانی داریم که تنها یک فقره آن مربوط به بدهی 500 میلیارد تومانی بانک شهر می شود و این تسهیلات روز به روز با محاسبه سود در حال افزایش است و چنانچه برنامه ریزی مدونی برای درآمدزایی نداشته باشیم، آینده مبهمی پیش روی مدیریت شهری کرج قرار می گیرد. همچنین بدهی های شهرداری به پیمانکاران باید اولویت بندی شود و پرداخت ها طبقِ کارِ کارشناسی صورت پذیرد.

این مسئول شهری عنوان کرد: گرچه اقداماتی برای ساماندهی منابع مالی و انسانی صورت پذیرفته اما رضایت بخش و کافی نیست و توجه به استفاده از نیروهای متخصص و متعهد نیازِ اصلی شهر برای انجام کارهای بزرگ و کلان و همچنین غلبه بر مشکلات درآمدی می باشد. اینکه گزارش می شود تعدادی از نیروهای ارشد شهرداری کرج دیپلمه و زیردیپلم هستند، جای تاسف دارد و خروجی عملکرد این افراد نیز از قبل مشخص است!
وحیدی اظهار کرد: وضعیت درآمدزایی شهرداری کرج سکته ای است و ما به شهرفروشی و تراکم فروشی روی آورده ایم، متاسفانه برخی سرمایه گذاران که برای انجام توافق های خوب به نفع شهر و شهروندان به بخش های مختلف شهرداری مراجعه می کنند، ضمن مشاهده رفتارهای نامناسب حتی با تقاضاهای غیرمعمول مواجه می شوند و این گونه است که در شهرداریها نیز رد پای تخلفات میلیاردها تومانی مشاهده می شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.