سوء استفاده از ارزهای دولتی اخلال در نظام اقتصادی است

پایگاه خبری البرزما- نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا گفت: نمایندگان مجلس در نامه‌ای از رئیس جمهور خواسته‌اند تا در تیم اقتصادی خود تجدید نظر کرده و اصلاحاتی را انجام دهد تا در این فضای حساس بتوان تاثیرات مثبت بر فضای اقتصادی جامعه حاکم نمود. محمدجواد کولیوند گفت: همانگونه که در رسانه‌ها مطرح شده

کد خبر : 12766
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تیر 1397 - 9:04
سوء استفاده از ارزهای دولتی اخلال در نظام اقتصادی است

پایگاه خبری البرزما- نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا گفت: نمایندگان مجلس در نامه‌ای از رئیس جمهور خواسته‌اند تا در تیم اقتصادی خود تجدید نظر کرده و اصلاحاتی را انجام دهد تا در این فضای حساس بتوان تاثیرات مثبت بر فضای اقتصادی جامعه حاکم نمود.

محمدجواد کولیوند گفت: همانگونه که در رسانه‌ها مطرح شده است برخی از شرکت‌ها و موسسات با دریافت ارزهای دولتی می‌بایست در راستاي تنظیم بازار اقدام به واردات کالا می‌کردند اما متاسفانه برخی از این شرکت‌ها با سوء استفاده از این اقدام دولت و پس از دریافت ارزهای دولتی اقدام به فروش کالا به قیمت بالاتر نموده‌اند.

کولیوند با بیان اینکه اینگونه اقدامات اخلال در نظام اقتصادی کشور است و باید به صورت جدی با آن برخورد شود افزود: مقام معظم رهبری تاکید بر برخورد قاطع قوه قضائیه با اخلال کنندگان در اقتصاد کشور داشتند و لازم است تا قوه قضائیه با قدرت و جدیت لازم در این زمینه وارد شود.

وی ادامه داد: متاسفانه در این فضای ملتهب نیز بخشی از تیم اقتصادی دولت به جای همگرایی و وحدت در تصمیم گیری به اقدامات بخشی روی آورده و باعث عدم هماهنگی در تیم اقتصادی دولت شده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: نمایندگان مجلس انتظار دارند تا رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت با استفاده از نظرات کارشناسان علم اقتصاد و استفاده از توان و ظرفیت مردمی به راهکارهای سریع الوصول در این زمینه دست یابند تا مردم به سرعت تغییرات را لمس کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.