من مخالفِ کمک به انجمن تالاسمی نبودم

پایگاه خبری البرزما- رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت که برخی دوستان علاقه زیادی به وارونه جلوه دادن موضوعات در فصای مجازی دارند.  در شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص لایحه کمک 100 میلیون ریالی به انجمن تالاسمی رای گیری شد که این لایحه با اکثریت آرا اعضا

کد خبر : 12659
تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1397 - 8:47
من مخالفِ کمک به انجمن تالاسمی نبودم

پایگاه خبری البرزما- رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت که برخی دوستان علاقه زیادی به وارونه جلوه دادن موضوعات در فصای مجازی دارند.  در شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص لایحه کمک 100 میلیون ریالی به انجمن تالاسمی رای گیری شد که این لایحه با اکثریت آرا اعضا به تصویب رسید.
اما در روزهای اخیر برخی ها در فضای مجازی صحبت هایی را مطرح کرده اند که رییسِ کمیسیون فرهنگی به دلیلِ آنچه که ارسال این لایحه از دفتر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان شده با آن مخالفت کرده است.
رییس کمیسیون فرهنگی کرج با تکذیب این موضوع، گفت: متاسفانه برخی دوستان خوب ما در رسانه بدون آن که اطلاع دقیقی از جزییات داشته باشند اقدام به نگارش برخی مطالب می کنند که روشِ درستی نیست.
اکبر سلیم نژاد با اشاره به این که مطالبی که این روزها منتشر شده درست نیست و وی هیچ گونه مخالفتی با لایحه کمک به انجمن تالاسمی نداشته است، یادآور شد: واقعیت این است که من با کمک 100 میلیون ریالی به انجمن موافق نبودم و این موضوع را با اعضا نیز مطرح کردم که لایحه برگردانده و با مبلغ 500 میلیون ریال دوباره به رای گذاشته شود که دوستان اعلام کردند چون لایحه قرائت شده امکان عودت آن وجود ندارد و به ناچار لایحه کمک 100 میلیونی به رای گذاشته شده و رای گیری شد.
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: این که گفته شده چون لایحه از دفتر یکی از نمایندگان ارسال شده من مخالفت کرده ام اصلا درست نیست، من اعتقاد دارم کمک 100 میلیون ریالی دردی از انجمن تالاسمی را دوا نمی کند.
وی تصریح کرد: نظر ما این بود که لایحه از دستور جلسه خارج شده و با مبلغ بالاتری که 500 میلیون ریال بود دوباره به رای گذاشته شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.