تعیین تکلیف 150 شرکت کاغذی در البرز

پایگاه خبری البرزما- دادستان کرج گفت: تا کنون 150 شرکت کاغذی در استان شاسایی شده و برای هر یک از آنها پرونده قضایی تشکیل شده و مراحل رسیدگی به آنها در حال انجام است. حاجی رضا شاکرمی؛ گفت: دادستانی کرج برای برخورد با فرار مالیاتی شرکت‌های کاغذی وارد عمل شده و با همکاری اقتصاد و

کد خبر : 12592
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تیر 1397 - 10:12
تعیین تکلیف 150 شرکت کاغذی در البرز

پایگاه خبری البرزما- دادستان کرج گفت: تا کنون 150 شرکت کاغذی در استان شاسایی شده و برای هر یک از آنها پرونده قضایی تشکیل شده و مراحل رسیدگی به آنها در حال انجام است.

حاجی رضا شاکرمی؛ گفت: دادستانی کرج برای برخورد با فرار مالیاتی شرکت‌های کاغذی وارد عمل شده و با همکاری اقتصاد و دارایی اقدام به شناسایی این متخلفان می‌کند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: 59 درصد سرقت‌های کرج مربوط به لوازم داخلی خودروست.

دادستان کرج افزود: در حال حاضر حدود هفت هزار نفر در زندان‌های البرز دوران محکومیت خود را سپری می کنند چون هر یک از آنها به نوعی به فرد یا افرادی ظلم کرده‌اند؛ بدون شک اگر دستگاه قضا کار خود را درست انجام نمی‌داد این افراد الان آزادانه به کارهای خود مشغول بودند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به کاهش جرایم خشن در کرج اشاره کرد وگفت: در سال 93 آمار قتل عمد در کرج 108 مورد بود ولی سال قبل به کمتر از 30 مورد رسیده است.

شاکرمی گفت: قتل‌های خشن عمدتا مربوط به اتباع بیگانه است و برخورد دستگاه قضا با عاملین اعمال خشن مثل قتل و سرقت مسلحانه در سال‌های گذشته به گونه‌ای بوده که کمتر کسی امروز جرئت دست زدن به چنین اعمالی را به خود می‌دهد.

دادستان کرج افزود: مقابله با زمین خواری، تعرض به اراضی ملی، خط لوله انتقال آب رودخانه طالقان و کرج به تهران ، آثار مخرب زیست محیطی بزرگراه شمالی کرج و … از دیگر مسائلی است که دادستانی به عنوان مدعی العموم به آنها ورود کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.