آرامش در بازارهای کرج/چراغ طلافروشی‌ها روشن است

پایگاه خبری البرزما- رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با بیان اینکه هیچ کمبودی در کالاهای اساسی وجود ندارد گفت: موضوع اصلی این روزهای اصناف و بازار، گرانی است که امیدواریم مسئولان عالی کشور برای آن تصمیمات اساسی بگیرند. حمید کریمی گفت: وضعیت بازار در کرج آرام است و هیچ کمبودی هم در کالاها وجود

کد خبر : 12582
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تیر 1397 - 9:42
آرامش در بازارهای کرج/چراغ طلافروشی‌ها روشن است

پایگاه خبری البرزما- رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با بیان اینکه هیچ کمبودی در کالاهای اساسی وجود ندارد گفت: موضوع اصلی این روزهای اصناف و بازار، گرانی است که امیدواریم مسئولان عالی کشور برای آن تصمیمات اساسی بگیرند.

حمید کریمی گفت: وضعیت بازار در کرج آرام است و هیچ کمبودی هم در کالاها وجود ندارد؛ فقط تنها بحث این روزها گرانی است که نه فقط در کرج بلکه در کشور وجود دارد و امیدواریم در روزهای آتی بهتر شود.

کریمی در خصوص اینکه آیا صنف خاصی در کرج فعالیت خود را تعطیل کرده است یا خیر اظهار کرد: هیچ تعطیلی در هیچ صنفی گزارش نشده چرا که اصناف هم خود را از مردم می‌دانند و هدفی جز خدمت به مردم ندارند.

وی در خصوص فعالیت صنف طلافروشان در شرایط کنونی نیز اعلام کرد: این صنف نیز به کار خود ادامه می‌دهد.

کریمی از فعالیت بازار موبایل در کرج نیز گفت و اعلام کرد: هیچ تعطیلی در این صنف مشاهده نشده است.

رئیس اتاق اصناف کرج با بیان اینکه وضعیت ارز و دلار مشکلاتی را ایجاد کرده است گفت: اما اصناف دنبال بازی سیاسی نیستند و خود را جزئی از مردم می‌دانند.

وی ادامه داد: امروز هم در جلسه‌ای که با روسای اصناف داشتیم در مورد مشکلات اخیر و اهمیت فعالیت اصناف و جلوگیری از بی‌نظمی در بازار صحبت شد.

کریمی افزود: ولی در هر حال گرانی وجود دارد و امیدواریم مسئولان عالی کشور برای آن تصمیمات اساسی بگیرند.

رئیس اتاق اصناف کرج در خصوص احتمال کمبود کالا در بازار طی روزهای آتی نیز گفت: خوشبختانه و بر خلاف سال 91 که کالاهایی چون مرغ، گوشت و برنج در بازار نایاب شده بود؛ اکنون چنین شرایطی وجود ندارد و کالا به اندازه کافی هست اما فقط بحث گرانی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.