شهرداری کرج نقاط حادثه خیز را شناسایی و ایمن سازی کند

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شورای اسلامی شهر کرج خواستار شناسایی نقاط حادثه خیز و ایمن سازی آنها از سوی شهرداری این کلانشهر به منظور تامین امنیت جانی عابرین پیاده شد. احد رسولی در نطق پیش از دستور خود در ابتدای شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر

کد خبر : 12567
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1397 - 11:27
شهرداری کرج نقاط حادثه خیز را شناسایی و ایمن سازی کند

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شورای اسلامی شهر کرج خواستار شناسایی نقاط حادثه خیز و ایمن سازی آنها از سوی شهرداری این کلانشهر به منظور تامین امنیت جانی عابرین پیاده شد. احد رسولی در نطق پیش از دستور خود در ابتدای شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ایجاد معابر ایمن یکی از مواردی است که بایستی مد نظر مدیریت شهری قرار گیرد، تصریح کرد: متاسفانه سالانه تعدادی از همشهریان جان خود را در تصادفات شهری از دست می دهند و خانواده های بسیاری داغدار و سیاه پوش می شوند و امروز اصلاح شبکه معابر و راههای دسترسی یکی از مهمترین دغدغه ها و مطالباتِ شهروندان است.
وی در ادامه سخنان خود افزود: از دیگر مواردی که شهرداری کرج باید به آن توجه ویژه داشته باشد، همسطح سازی و استانداردسازی درپوش منهول ها و شبکه فاضلاب شهری است که موجباتِ بروز حوادث ناگهانی را فراهم آورده و خسارت های مالی و جانی را به شهروندان متحمل می کند.
این مسئول شهری همچنین اصلاح درز انبساط تقاطع غیرهمسطح شهید آجرلو را خواستار شد و گفت که شهرداری کرج باید به رفع نواقص پروژه های عمرانی توجه بیشتری داشته باشد. رسولی با اشاره به مطالبات و گلایه های ساکنین و کسبه خیابان چالوس، بر رفع مشکلات ترددی در این محور تاکید کرد و گفت که این موضوع محور بسیاری از مراجعات مردمی به دفاتر اعضاء است.
عضو دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنانش اظهار کرد: شهرداری کرج بایستی در خصوص تذکرات ارائه شده از سوی نمایندگان مردم اهتمام لازم را داشته باشد و شهروندانی که کاستی ها و نقاط ضعف را به نمایندگانِ خود منعکس می کنند، انتظار رفع اشکلات را دارند.
رسولی با تاکید بر اینکه توجه به پیاده محوری در کلانشهر کرج مغفول مانده و متاسفانه خودروها با سرعت بالا در معابر تردد می کنند و سالانه شاهد حجم سنگین تصادفات شهری هستیم، اذعان داشت: اصلاح هندسی معابر، شناسایی و ایمن سازی نقاط حادثه ساز، ارتقای آموزش های فرهنگی و… از راهکارهای لازم برای بازگشت آرامش به خیابانهای شهر می باشد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.