نمی توانیم برای هر درخت نگهبان بگذاریم!

پایگاه خبری البرزما- رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از تخلفات شهرداری منطقه 8 و قطع درختان در نیمه‌های شب پرده برداشت. سارا دشت گرد در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر در این باره گفته بود: با خبر شده‌ایم که در این منطقه با افزودن مواد شیمیایی به

کد خبر : 12300
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 13:10
نمی توانیم برای هر درخت نگهبان بگذاریم!

پایگاه خبری البرزما- رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از تخلفات شهرداری منطقه 8 و قطع درختان در نیمه‌های شب پرده برداشت.

سارا دشت گرد در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر در این باره گفته بود: با خبر شده‌ایم که در این منطقه با افزودن مواد شیمیایی به آبیاریِ درختان درنیمه‌های شب، درختان را خشک و سپس قطع می‌کنندکه امیدوارم این موضوع به سرعت پیگیری و با متخلفین برخورد شود.

اما پاسخ مدیر منطقه 8 شهرداری کرج به قطع درختان که در صحن شورای اسلامی بیان شد جالب توجه بود؛ محمدرضا سیفی در پاسخ به این موضوع گفت: «نمی توانیم برای هر درخت یک نگهبان بگذایم.»

وی در ادامه عنوان کرد: در صورتی که از طرف شهردار نامه‌ای در این خصوص زده شود بررسی‌ها و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

گفتنی است خودانتقادی در بدنه شهرداری و پیگیری این موضوع توسط پایگاه خبری شهرداری به عنوان یکی از نهادهایی که عملکردش به همه شهروندان کرجی پیوند خورده است را می‌توان به فال نیک گرفت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.