جانبازان اسوه‌های ایثارگری در جامعه هستند

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز جانبازان را اسوه‌های ایثارگری در جامعه دانست و گفت: جانبازان مانده‌اند تا به ما درراه ماندگان، راه رستگاری بیاموزند. ضیافت افطاری جانبازان سرافراز 70 درصد به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با حضور جانبازان 70 درصد به همراه خانواده‌های معظم

کد خبر : 12288
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 12:23
جانبازان اسوه‌های ایثارگری در جامعه هستند

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز جانبازان را اسوه‌های ایثارگری در جامعه دانست و گفت: جانبازان مانده‌اند تا به ما درراه ماندگان، راه رستگاری بیاموزند. ضیافت افطاری جانبازان سرافراز 70 درصد به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با حضور جانبازان 70 درصد به همراه خانواده‌های معظم آنان، ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز و دیگر مسئولین اجرایی در تالار آمیتیس کرج برگزار و مقام جانبازان موردتکریم قرار گرفت.
ابراهیم طاهرنژاد در این مراسم با آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای شهیدان زنده‌ی انقلاب جانبازان را اسوه‌های ایثارگری در جامعه دانست و گفت: جانبازان مانده‌اند تا به ما درراه ماندگان، راه رستگاری بیاموزند.
وی افزود: حضور جانبازان در جامعه ما به‌اندازه انقلاب قیمت دارد. وجود آنان در جامعه همچون وجود عمار یاسر در سپاه امیرالمؤمنین علیه‌السلام است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در بخش دیگر با اشاره به اینکه عمارهای انقلاب یعنی جانبازان نیز مانده‌اند تا پرچم امام را برافراشته نگاه‌دارند. آنان مانده‌اند تا بگویند کدام راه، راه اصیل انقلاب است گفت: اگر روح حاکم بر جامعه روح ایثار و جانبازی باشد هیچ روزنه نفوذی برای سلطه و منفعت‌جویی آنان باقی نخواهد ماند. جهان استکبار که این حقیقت را به‌روشنی دریافته است، تنها راه رسیدن به اهداف خود را در از بین بردن این روح و فرهنگ می‌بیند.
طاهرنژاد افزود: جامعه برای رشد و تعالی خویش و برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن و برای استقامت درراه رسیدن به اهداف اسلامی خویش نیازمند الگوی مناسب هستند که جانبازان بهترین الگو برای دست یافتن به این مسیر است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.