پخش مسابقات جام جهانی در سه نقطه کرج

پایگاه خبری البرزما- اکبر سلیم‌نژاد در پاسخ به اینکه آیا در کلانشهر کرج نقاطی به منظور پخش مسابقات جام جهانی برای تماشای عمومی در نظر گرفته می‌شود یا خیر گفت: مجوز پخش مسابقات جام جهانی در عظیمیه، پارک ایران‌زمین و پارک ماهان مهرشهر گرفته شده است. سلیم‌نژاد افزود: تمامی این اقدمات توسط بخش خصوصی انجام

کد خبر : 12194
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1397 - 9:48
پخش مسابقات جام جهانی در سه نقطه کرج

پایگاه خبری البرزما- اکبر سلیم‌نژاد در پاسخ به اینکه آیا در کلانشهر کرج نقاطی به منظور پخش مسابقات جام جهانی برای تماشای عمومی در نظر گرفته می‌شود یا خیر گفت: مجوز پخش مسابقات جام جهانی در عظیمیه، پارک ایران‌زمین و پارک ماهان مهرشهر گرفته شده است.

سلیم‌نژاد افزود: تمامی این اقدمات توسط بخش خصوصی انجام شده و به زودی تلویزیون‌های شهری در این سه نقطه نصب خواهد شد تا مردم و خانواده‌ها بتوانند به صورت دست‌جمعی مسابقات جام جهانی را تماشا کنند.

وی خاطرنشان کرد: سه پارکی که برای این کار در نظر گرفته شده از نقاط پر جمعیت کرج است و ازدحام جمعیت به گونه‌ای است که تامین امنیت آن راحت‌تر انجام می‌شود.

این عضو شورای شهر کرج در پایان اظهار کرد: مواردی چون عدم ایجاد مزاحمت برای عبور و مرور و همچنین رعایت مسائل مختلف در انتخاب این نقاط برای پخش بازی‌های جام جهانی موثر بوده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.