فردا دما در البرز به 34 درجه سانتیگراد می‌رسد

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: بیشینه دمای هوا در روز جمعه(18 خرداد) با دو درجه کاهش نسبت به روز قبل به 34 درجه سانتیگراد خواهد رسید؛کیفیت هوا نیز برای گروه‌های حساس ناسالم پیش‌‌بینی می‌شود. منصور رحمانیان گفت: بررسی آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از جوی کم و بیش پایدار در منطقه البرز

کد خبر : 12099
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 خرداد 1397 - 11:55
فردا دما در البرز به 34 درجه سانتیگراد می‌رسد

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: بیشینه دمای هوا در روز جمعه(18 خرداد) با دو درجه کاهش نسبت به روز قبل به 34 درجه سانتیگراد خواهد رسید؛کیفیت هوا نیز برای گروه‌های حساس ناسالم پیش‌‌بینی می‌شود.

منصور رحمانیان گفت: بررسی آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از جوی کم و بیش پایدار در منطقه البرز مرکزی است که پیامد آن آسمانی صاف تا نیمه ابری، وزش باد و افزایش غبار و آلاینده‌ها خواهد بود.

رحمانیان افزود: بر این اساس امروز پنجشنبه 17 خرداد، آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود و بیشینه دما نیز به 36 درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی ادامه داد: فردا نیز وضعیت جوی در البرز کمی ابری، همراه با غبار محلی، عصر و شب افزایش ابر و در ارتفاعات بارش خفیف پیش‌بینی می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوا در روز جمعه با دو درجه کاهش نسبت به روز قبل به 34 درجه سانتیگراد خواهد رسید اما کیفیت هوا برای گروه‌های حساس ناسالم پیش‌‌بینی می‌شود.

رحمانیان در پایان تصریح کرد: روز شنبه آسمان البرز قسمتی ابری، همراه با وزش باد، به تدریج افزایش ابر و رگبار پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه دما نیز در این روز به 33 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.