فعالیت مبلغان برای حمایت از کالای ایرانی

پایگاه خبری البرزما- مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی البرز گفت: بیش از هزار مبلغ برای بهرمندی بیشتر از این ماه پر فضیلتبه نقاط مختلف استان اعزام شده‌اند. حجت الاسلام سید عباس مسعودی گفت: یکی از مسائل بسیار مهمی که تمامی مبلغین در ماه مبارک رمضان به آن خواهند پرداخت لزوم توجه به پیام نوروزی رهبری

کد خبر : 12029
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 - 13:21
فعالیت مبلغان برای حمایت از کالای ایرانی

پایگاه خبری البرزما- مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی البرز گفت: بیش از هزار مبلغ برای بهرمندی بیشتر از این ماه پر فضیلتبه نقاط مختلف استان اعزام شده‌اند.

حجت الاسلام سید عباس مسعودی گفت: یکی از مسائل بسیار مهمی که تمامی مبلغین در ماه مبارک رمضان به آن خواهند پرداخت لزوم توجه به پیام نوروزی رهبری یعنی حمایت از کالای ایرانی است که در شرایط موجود از اهم موضوعات برای کشور است.

مسعودی افزود: البته درکنار این مورد به موضوعات پر اهمیت دیگری مانند جلوگیری از اسراف در مصرف آب، برق، سوخت‌های فسیلی نیز خصوصا در این ماه پر برکت می‌پردازند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد: ما بیش از هزار مبلغ را برای انجام فرائض ارزشمند این ماه به نقاط مختلف مختلف استان اعزام کرده‌ایم؛ همچنین میزبان دو مفسر عالیقدر قرآن کریم از استان قم هستیم که همه روزه جلسات مختلفی را برای علاقه مندان برگزار می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: برنامه‌هایی ازجمله شبی با قرآن و انس با قرآن همه روزه در امام زاده حسن(ع) برگزار می‌شود که به صورت زنده از شبکه البرز پخش می‌شود.

مسعودی در خصوص چگونگی برگزاری شب‌های قدر در استان نیز گفت: برنامه‌های مناسبی برای این شب‌های پر فضیلت در نظرگرفته‌ایم که درتمامی مساجد استان برگزار خواهد شد.

وی در پایان از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام در تمامی مساجد کرج خبر داد و گفت: ممکن است به دلیل تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان اعزام کاروان‌ها با مشکل مواجه شود از همین رو به صورت کلان در مساجد مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.