عمامه گذاری نخستین فارغ التحطیلان حوزه علمیه 

پایگاه خبری البرزما-  مراسم عمامه گذاری شش نفر از طلاب که نخستین فارغ التحصیلان حوزه علمیه مهدی موعود(عج) شهرستان طالقان هستند برگزار و این طلاب به لباس روحانیت ملبس شدند.موسس حوزه علمیه مهدی موعود(عج) طالقان در این آیین گفت: ترویج و تبلیغ فرهنگ دینی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و روحانیون در این زمینه

کد خبر : 11320
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 12:00
عمامه گذاری نخستین فارغ التحطیلان حوزه علمیه 

پایگاه خبری البرزما-  مراسم عمامه گذاری شش نفر از طلاب که نخستین فارغ التحصیلان حوزه علمیه مهدی موعود(عج) شهرستان طالقان هستند برگزار و این طلاب به لباس روحانیت ملبس شدند.موسس حوزه علمیه مهدی موعود(عج) طالقان در این آیین گفت: ترویج و تبلیغ فرهنگ دینی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و روحانیون در این زمینه نقش اساسی دارند.
حجت الاسلام حسینی گفت: روحانی شدن آسان است ولی روحانی ماندن سخت است. روحانیون باید با تمام جان در راه نگهداری از اسلام تلاش کنند.
وی با اشاره به اهمیت بالای اتحاد و همدلی و همراهی همه مسلمانان با هم، گفت: ترویج دین اسلام و فرهنگ ولایت‌مداری از مهمترین رسالت‌های روحانیون است که باید در راستای تقویت این فرهنگ تلاش کنند.
حجت الاسلام حسینی گفت: طلاب دارای جایگاه مهم و تاثیرگذار در تبلیغ معارف بلند اسلام و اهل‌بیت(ع) و افزایش معرفت دینی در جامعه هستند و برای عمل به این وظیفه خطیر مسئولیت سنگینی دارند.
موسس حوزه علمیه طالقان با اشاره به ملبس شدن طلاب به لباس روحانیت، افزود: این طلاب پس از گذراندن پنج پایه تحصیلی و احراز شرایط علمی و اخلاقی برای پوشیدن لباس مقدس روحانیت به این مرحله رسیدند.
در این آئین 6 نفرطلبه از حوزه علمیه مهدی موعود(عج) با عمامه‌گذاری توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه طالقان به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.
حوزه علمیه مهدی موعود(عج) شهرستان طالقان در سال 91 تاسیس شده است.

 

 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.