اوضاع امنیت در مهدی‌آباد و ملک‌آباد خوب نیست

پایگاه خبری البرزما- امام جمعه چهارباغ نبود کلانتری اختصاصی برای مهدی‌آباد و ملک‌آباد و وجود بازار خرید و فروش خودرو را از عوامل اصلی مسائل و مشکلات امنیتی در این منطقه عنوان کرد. حجت الاسلام قادر محمدی درخصوص وضعیت امنیتی ملک‌آباد و مهدی‌آباد اظهارکرد: معضل اصلی ما دراین منطقه وجود دو زندان بزرگ کشوری و

کد خبر : 10733
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 - 13:24
اوضاع امنیت در مهدی‌آباد و ملک‌آباد خوب نیست

پایگاه خبری البرزما- امام جمعه چهارباغ نبود کلانتری اختصاصی برای مهدی‌آباد و ملک‌آباد و وجود بازار خرید و فروش خودرو را از عوامل اصلی مسائل و مشکلات امنیتی در این منطقه عنوان کرد.

حجت الاسلام قادر محمدی درخصوص وضعیت امنیتی ملک‌آباد و مهدی‌آباد اظهارکرد: معضل اصلی ما دراین منطقه وجود دو زندان بزرگ کشوری و استانی است که مشکلات امنیتی فراوانی ایجاد کرده است.

وی بازار خرید و فروش خودرو را یکی دیگر از عوامل نابسامانی‌های این منطقه عنوان و با بیان اینکه بازار خودرو مشکلات عدیده ای را برای این منطقه به وجود آورده است افزود: این بازار باید به خارج از منطقه مسکونی منتقل شود.

محمدی با اشاره به طرح‌های نیروی انتظامی در مهدی‌آباد و ملک‌آباد برای بهبود امنیت در این منطقه خاطرنشان کرد: این طرح‌ها مانند مسکن و مقطعی بود، این موضوع در کنار نبود کلانتری مجزا مشکلاتی را ایجاد کرده است.

امام جمعه چهارباغ در پایان استقرار کلانتری در این مناطق را راه حلی برای رفع این مشکلات عنوان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.