آغاز مرحله دوم المپیاد های علمی کشور

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت : ۲۷۵دانش البرزی در آزمون های مرحله دوم المپیادهای علمی کشور به رقابت خواهند پرداخت. خسرو ساکی مدیرکل اموزش و پرورش استان البرز گفت : ۲۷۵دانش آموز البرزی همزمان با سراسر کشور از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۹۷ تا روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در المپیاد

کد خبر : 10690
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 - 12:50
آغاز مرحله دوم المپیاد های علمی کشور

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت : ۲۷۵دانش البرزی در آزمون های مرحله دوم المپیادهای علمی کشور به رقابت خواهند پرداخت.

خسرو ساکی مدیرکل اموزش و پرورش استان البرز گفت : ۲۷۵دانش آموز البرزی همزمان با سراسر کشور از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۹۷ تا روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در المپیاد های علمی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
وی با اشاره به تمهید مقدمات و فراهم ساختن بستر های لازم برای برگزاری مرحله دوم ازمون المپیادها افزود:خوشبختانه امسال دانش آموزان البرزی در تمامی المپیادهای هشتگانه که شامل رشته های فیزیک،سلولهای بنیادین و پزشکی باز ساختی، کامپیوتر، ادبی،زیست شناسی،ریاضی،شیمی و نجوم واختر فیزیک میشود،حضور چشمگیری دارند که این نشان از ظرفیت بالای علمی و فضای مناسب اموزش و پژوهش در استان البرز دارد.
وی درپایان اظهار داشت: آموزش و پرورش استان البرز در زمینه ایجاد فرصت های برابر اموزشی و دسترسی تمامی دانش آموزان مستعد در سراسر استان به خدمات علمی و آموزشی تخصصی و نیز گسترش و توسعه دامنه فعالیتهای مرتبط با آموزش و پژوهش و خلاقیت و نوآوری از جمله المپیادهای علمی که یکی از اهداف کیفی آموزش و پرورش استان البرز می باشد،تلاش و برنامه ریزی مناسبی انجام داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.