مسئولان دیدار با جانبازان پیشکسوت را در اولویت قرار دهند

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: مسئولان دیدار با جانبازان پیشکسوت را در اولویت کارهای خود قرار دهند و به دنبال نشر و اشاعه ارزش های انقلابی باشند.  سردار اسلامی در جشن اعیاد شعبانیه که در محل نمازخانه شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد، ضمن تبریک این

کد خبر : 10644
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 - 9:40
مسئولان دیدار با جانبازان پیشکسوت را در اولویت قرار دهند

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: مسئولان دیدار با جانبازان پیشکسوت را در اولویت کارهای خود قرار دهند و به دنبال نشر و اشاعه ارزش های انقلابی باشند.  سردار اسلامی در جشن اعیاد شعبانیه که در محل نمازخانه شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد، ضمن تبریک این ایام فرخنده اظهار کرد: همه ما مدیون شهداء هستیم و به آنها بدهکاریم اما خانواده های شهداء، جانبازان و پاسداران هیچ گاه احساس طلبکاری نداشته و ندارند و باور دارند که با پروردگار متعال معامله کرده اند.
وی در ادامه به بیان گوشه هایی از خاطرات شهید معظم حاجی غلام کیان پور پرداخت و از وی به عنوان سرداری رشید یاد کرد که دل در گرو اسلام داشت و عاشقانه در راه دفاع از این آب و خاک جنگید و در همین مسیرِ ناب نیز جان شیرین خود را هدیه کرد؛ سردار اسلامی به جوانان توصیه کرد که از مطالعه زندگینامه و وصیت نامه شهداء غافل نشوند و به آن عمل کنند.
این مسئول اذعان داشت: شهداء نباید در سرزمین و میهن خودشان غریب بمانند و باید بدانیم که هرچه داریم از رشادت و فداکاری مردان و زنان غیوری است که با دستانی خالی اما قلبی سرشار از ایمان و عاطفه به مصاف دشمن تا بن دندان مسلح رفتند و در این مسیر خطیر جان و مال شان را هدیه کردند و به همین جهت امروز گرانبهاترین ثروت به شمار می روند.
این جانباز بسیجی اظهار کرد: امروز برخی جانبازان پیشکسوت در خانه ها با احساس غریبی دست و پنجه نرم می کنند و سرکشی منظم مسئولان از آنها می تواند به تقویت روحیه ایشان کمک کند و همچنین خانواده های آنها به اهمیت جانبازان در جامعه پی می برند و بیش از پیش قدردان ثروتی خواهند بود که سعادت همنشینی مستمر با آنها را یافته اند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.