بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات البرز در خصوص انتخاب شهردار بعدی کرج

پایگاه خبری البرزما- شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان البرز در خصوص تغییر در راس مدیریت شهری کرج و انتخاب شهردار بعدی کرج بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: اِنَّ اللهَ یَأمُرُکُم اَن تُوَدُّوا الاَماناتِ اِلی اَهلِها(نساء۵۸) خداوند به شما فرمان می دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بدهید اعضای محترم شورای اسلامی شهر

کد خبر : 10500
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1397 - 13:23
بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات البرز در خصوص انتخاب شهردار بعدی کرج

پایگاه خبری البرزما- شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان البرز در خصوص تغییر در راس مدیریت شهری کرج و انتخاب شهردار بعدی کرج بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

اِنَّ اللهَ یَأمُرُکُم اَن تُوَدُّوا الاَماناتِ اِلی اَهلِها(نساء۵۸)

خداوند به شما فرمان می دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بدهید

اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرج

با سلام و آرزوی توفیقات روزافزون و تبریک فرا رسیدن سال جدید ، بر خود واجب دانستیم در آستانه ورود به سالروز حماسه آفرینی مردم شریف کرج درانتخابات 29 اردیبهشت سال 96 و گرامیداشت آن، موارد و نکاتی را متذکر شویم.

۱- همانگونه که مستحضرید مردم فهیم کرج پس از تجربه چهار دوره اداره شهر خارج از جرگه اصلاح طلبی، برای تغییر و تحول اساسی در سیستم ناکارآمد مدیریت شهری به لیست یکپارچه اصلاح طلبان اعتماد و برای فردایی بهتر آرای سرنوشت ساز خود را در سبد اصلاح طلبان ریختند.

۲- بی شک هرگونه تفرقه، جدایی و چند دستگی که مانع پیشبرد اهداف و آرمان های به حق آنها باشد موجه دانسته نمی شود.گر چه سالی که گذشت تحت تاثیر عوامل مختلف و قابل تامل سال سخت و تلخی به شمار آمد که خود می تواند تجربه ای گرانقدر و شایسته برای اتخاذ تصمیمات آینده باشد.

۳- پس از استعفای شهردار محترم پیشین، اینک شورای شهر در آستانه گزینش حساس دیگری قرار گرفته است. شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان البرز به منتخبان محترم شورای شهر و لیست امید تاکید می نماید که با همدلی و حفظ وحدت به انتخاب شایسته ای دست یابند و شهروندان را از عملکرد اصلاح طلبانه نا امید ننمایند.

همچنین در این انتخاب جدید بر معیارهای مورد نظر جریان اصلاحات و رای مردم در این زمینه اصرار و تاکید می نماییم تا فردی را جهت به دست گرفتن سکان اداره شهر برگزینند که اصلاح طلب شناسنامه دار، متعهد به آرمان های اصلاح طلبان، پاکدست، برخوردار از حسن شهرت ، دارای پایگاه حزبی، آشنا به مدیریت شهری ، برنامه ریز و دارای روحیه مقاومت در مقابل نادرستی ها و فشارهای بیرونی بوده و با اعتقاد راسخ بر اصل بی بدیل شایسته سالاری، پذیرش مشورت و تمکین از خرد جمعی در جهت به خدمت گرفتن مدیران کارآمد و متخصص اقدام نموده و پاسخگوی شورا و مردم عزیز شهر که ولی نعمتان اصلی هستند باشد.

لذا از شورای شهر انتظار می رود راه های هرگونه فشار اشخاص و گروه های فشار رقیب را مسدود و با حفظ استقلال خود تصمیم نهایی را بر اساس معیار های یاد شده اتخاذ نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.