طغیان کانال آب فردیس

پایگاه خبری البرزما- طغیان کانال آب فردیس در محدوده کانال غربی این شهر سبب آبگرفتگی شدید و بسته شدن خیابان اصلی کانال شد . شهردار فردیس با اشاره به اینکه همه ساله شرکت های آبیاری با هماهنگی سازمان آب و شهرداری در فصل کشاورزی اقدام به رهاسازی آب در شبکه زه کشی آبیاری می کنند

کد خبر : 10278
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 فروردین 1397 - 10:11
طغیان کانال آب فردیس

پایگاه خبری البرزما- طغیان کانال آب فردیس در محدوده کانال غربی این شهر سبب آبگرفتگی شدید و بسته شدن خیابان اصلی کانال شد .

شهردار فردیس با اشاره به اینکه همه ساله شرکت های آبیاری با هماهنگی سازمان آب و شهرداری در فصل کشاورزی اقدام به رهاسازی آب در شبکه زه کشی آبیاری می کنند گفت: این مشکل به دلیل رها سازی آب بدون هماهنگی با شهرداری بوجود آمده و آب رها شده تمامی ضایعات را از مسیر کرج تا مشکین دشت را به همراه آورده و با انسداد مسیر در ابتدای کانال سرپوشیده فردیس موجب آبگرفتگی معبر و ورود آب به برخی منازل مسکونی شده است.

غفاری با تأکید بر اینکه قبل از رهاسازی آب معمولا شبکه زه کشی آبیاری را سازمان مربوطه بازدید و با همکاری شهرداری لایروبی می کند گفت: امسال بدون هیچگونه هماهنگی و بدون انجام لایروبی رهاسازی آب صورت گرفته و تجمع ضایعات مشکل آبگرفتگی در کانال سرپوشیده فردیس را ایجاد کرده است.

شهردار فردیس افزود: امروز و در اولین روز رهاسازی از سوی شرکت مربوطه طی تماسی با شهرداری فردیس تقاضای ماشین آلات به مدت یک هفته تا 10 روز برای انجام لایروبی کرده و هماهنگی برای رهاسازی صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ظاهرا خسارتی به منازل مسکونی آبگرفته وارد نشده است افزود: خوشبختانه منازل با سازه بتونی از استحکام لازم برخوردار بوده و تنها زیرزمین آنها دچار آبگرفتگی شده است که توسط کارکنان شهرداری در حال تخلیه است.
غفاری گفت : در صورت بروز خسارت به منازل مسکونی شرکت مربوطه باید پاسخگو باشد. ضمن اینکه شهرداری نیز جبران خسارات وارده به اموال شهر را از طریق مبادی ذیربط پیگیری خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.