زمان رسیدگی به درخواست های مردم درپلیس البرز کوتاه می شود

پایگاه خبری البرزما – فرمانده انتظامی استان البرز اعلام کرد که با اجرایی شدن طرح پاسخگویی ، زمان رسیدگی به درخواست ها ، نظرات و پیشنهادات مردم در بخش های مختلف نیروی انتظامی استان به حداکثر 48 ساعت می رسد. سردار عباسعلی محمدیان در نشست شورای ترافیک استان البرز گفت: مقرر شده موضوع پاسخگوی ی و

کد خبر : 10251
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 فروردین 1397 - 12:44
زمان رسیدگی به درخواست های مردم درپلیس البرز کوتاه می شود

پایگاه خبری البرزما – فرمانده انتظامی استان البرز اعلام کرد که با اجرایی شدن طرح پاسخگویی ، زمان رسیدگی به درخواست ها ، نظرات و پیشنهادات مردم در بخش های مختلف نیروی انتظامی استان به حداکثر 48 ساعت می رسد. سردار عباسعلی محمدیان در نشست شورای ترافیک استان البرز گفت: مقرر شده موضوع پاسخگوی ی و رسیدگی به درخواست ها ، نظرات و پیشنهادات مردم ظرف حداکثر 48 ساعت تاپایان اردیبهشت ماه امسال در قالب مرکز فوریت ها ی پلیس البرز محقق شود.
وی اضافه کرد: با اجرای این طرح، ظرف مدت 48ساعت درخواست ها، نظرات و پیشنهادات مردمی پاسخ داده خواهد شد.
محمدیان با اشاره به فعالیت های نوروزی پلیس البرز در نوروز امسال، افزود: میزان تصادف های جاده ای استان البرز در نوروز 97 نبست به سال گذشته 54 درصد کاهش داشت.
وی اظهار کرد که دراین ایام به منظور امنیت و جلوگیری از سرقت 44 ایستگاه جدید درمحلات استان راه اندازی شد تا مردم احساس امنیت کنند‌.
وی گفت: فرهنگسازی و تولید برنامه های آموزشی برای امسال در دستور کار قرار دارد که آموزش در مدارس نیز با جدیت بیشتری دنبال می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.