روز هنر انقلاب اسلامی مناسبتی سترگ در تقویم کشورمان است

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج فرا رسیدن روز هنر انقلاب اسلامی را مناسبتی سترگ در تقویم کشورمان دانست و یاد و خاطره مرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم را گرامی داشت. اکبر سلیم نژاد با بیان اینکه روایت فتح که حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی از مخاطبین جدی آن بود

کد خبر : 10170
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1397 - 13:08
روز هنر انقلاب اسلامی مناسبتی سترگ در تقویم کشورمان است

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج فرا رسیدن روز هنر انقلاب اسلامی را مناسبتی سترگ در تقویم کشورمان دانست و یاد و خاطره مرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم را گرامی داشت. اکبر سلیم نژاد با بیان اینکه روایت فتح که حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی از مخاطبین جدی آن بود ورقی از دفتر زرین هنر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: شهید آوینی هنرمندی متعهد و با اخلاق بود که به کشور و اسلام پایبند بود و این پایبندی را تا لحظه شهادت حفظ کرد و جا دارد که خدمات شایسته وی ارج نهاده شود. «سید شهید اهل قلم» بهترین تفسیر برای توصیف این شخصیت برجسته و اخلاقمدار است.
وی ادامه داد: متاسفانه هنر انقلاب اسلامی در سایه کم توجهی ها هنوز از بستر مناسب برای شکوفایی برخوردار نبوده است و جا دارد که مسئولان در راستای مقابله با شبیخون و تهاجم فرهنگی به دنبال شناسایی و پرورش استعدادهایی همچون شهید آوینی باشند تا چراغِ این مسیر تا همیشه تاریخ روشن و افروخته باقی بماند.
این مسئول شهری اذعان داشت: هنر انقلاب اسلامی شاخه های متعددی دارد و مروج اخلاق، ایمان، ارزش های انسانی و آرمان های ناب در روحِ اصیل هنر می باشد و متاسفانه شاهدیم که غربی ها تفسیر مبتذلی از هنر ارائه کرده و سعی در گمراهی نسل جوان و انحراف فرهنگی جوامع در حال توسعه دارند.
سلیم نژاد در پایان با تاکید بر اینکه ابعاد شخصیتی شهید آوینی باید برای نسل های جدید ترسیم و بازگو شود تا الگوهایی همچون ایشان که مظهری از هنرِ ناب انقلاب اسلامی هستند در پیشانی راه هنرمندان کنونی قرار گیرند، خاطر نشان کرد: امید است تکریم هنر انقلاب اسلامی تنها محدود به برگزاری مراسمات شعارگونه نشود و با تخصیص منابع مورد نیاز بتوانیم در عرصه اقدام و عمل از هنرمندان مظلوم این عرصه و دلسوزان نشر فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های انقلابی حمایت کنیم و کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز در این زمینه خود را مسئول و دغدغه مند می داند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.